Kasutajatingimused
Veebisaidi omanik:
Veebilehe www.ciao.ee (edaspidi "Veebileht") omanik on KO Products OÜ (registrikood 14762363), asukohaga Lodjapuu tee 62-1, Tallinn.
Müügilepingu, toote ja hinnateabe kehtivus:
Veebilehelt kaupade ostmisel kehtivad müügitingimused.
Veebilehel müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Lisaks hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest. Kõik Veebilehel müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kohaletoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist. Tarnetasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave toote kohta on esitatud otse veebisaidil toote kõrval.
Tellimuse esitamine:
Tellimuse vormistamiseks tuleb soovitud tooted ostukorvi lisada. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toote kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanil tasumisele kuuluv summa, mille saab turvaliselt tasuda järgmiste makseviiside kaudu:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
- Visa/Mastercard kaardimaksed Tähelepanu: Pangalinkidega makseid sooritades vajuta kindlasti panga lehel nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".
Maksetega tegeleb Maksekeskus AS. Väljaspool Veebilehte tasumine toimub turvalises keskkonnas – pangalingimaksete eest vastava panga turvalises keskkonnas ning krediitkaardimaksete eest Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub tasumisele kuuluva summa laekumise hetkest Veebilehe pangakontole.
Veebilehe omanik on vastutav andmetöötleja ja edastab vajalikud isikuandmed maksete tegemiseks volitatud töötlejale Maksekeskus AS.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida selle puudumise tõttu või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning makstud raha (sh kauba kohaletoimetamise kulu) tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine:
Kaubad saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti ja Euroopa Liidu liikmesriigid.
Ostjal on kauba kättesaamiseks järgmised võimalused:
Itella Smartposti pakikapid.
Ostja kannab saatmiskulud ning asjakohane hinnainfo kuvatakse koos saatmisviisiga.
Üldjuhul jõuavad riigisisesed saadetised ostja määratud sihtkohta 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumise kuupäevast. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 15 kalendripäeva jooksul.
Erandjuhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva.
Taganemisõigus:
Peale tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks samal viisil, nagu oleks lubatud kaupa katsetada. füüsiline pood.
Kui kaupa on kasutatud muul otstarbel kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või kui sellel on kasutus- või kulumisjälgi, on Veebilehel õigus vähendada tagastatavat summat lähtuvalt kauba vähenemisest. kauba väärtuses.
Kauba tagastamiseks tuleb ostjal esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ja saata see e-posti aadressile info@ciao.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Ostja peab kandma kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et tagastatav toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendid selle kohta, et ta on nimetatud tähtaja jooksul kauba vedajale üle andnud.
Veebileht tagastab tagastatava toote kättesaamisel kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisteate kättesaamisest. Veebileht võib keelduda raha tagasimaksmisest seni, kuni on tagastatava kauba kätte saanud või kuni ostja on esitanud tõendid selle kohta, et ta on kauba tagastanud, olenevalt sellest, kumb on varasem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebilehe pakutavast odavaimast tavatarneviisist erineva tarneviisi, ei ole Veebileht kohustatud hüvitama valitud kohaletoimetamise viisiga kaasnevat lisakulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisi maksumust.
Veebilehel on õigus taganeda müügist ja nõuda kauba tagastamist, kui e-poes on kauba hind eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Õigus esitada nõue:
Veebileht vastutab ostjale müüdud kauba mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas üleandmise hetkel ja ilmnevad kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas üleandmise hetkel. Selle eelduse ümberlükkamise eest vastutab veebisait.
Puudusega kauba ilmnemisel on ostjal õigus pöörduda Veebilehe poole kahe kuu jooksul, saates e-kirja aadressile info@ciao.ee või helistades +37255561369.
Veebileht ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebilehelt ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebileht vastutab, siis Veebileht parandab või asendab puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab Veebileht kõik müügilepinguga seotud tasud.
Veebileht vastab ostja kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturundus ja andmetöötlus: Veebileht kasutab ostja sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba ostjani toimetamiseks. Veebileht edastab maksete sooritamiseks vajalikud isikuandmed transporditeenust osutavatele ettevõtetele.
Veebileht saadab ostja e-posti aadressile uudiskirju ja pakkumisi ainult juhul, kui ostja on avaldanud soovi otsepostituse saamiseks, sisestades veebilehel oma e-posti aadressi ja andnud märku soovist saada otsepostitusteateid.
Ostjal on igal ajal võimalik tema e-posti aadressile saadetud pakkumistest ja uudiskirjadest loobuda, teavitades meid e-posti teel või järgides pakkumisi sisaldavas meilis olevaid juhiseid.
Vaidluste lahendamine:
Kui ostjal on Veebilehe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@ciao.ee või helistades +37255561369.
Kui ostja ja Veebileht ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Protseduuri tingimustega saab tutvuda ja avalduse esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebilehe vahelisest lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja saab ühendust võtta ka Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormiga.